Sjuker....

hej hallå där ute:D

Här hemma har jag lyckats blivit riktigt sjuk igen....
Lasse och Wilma var sjuka fredag-lördag sen började dem bli lite bättre. Själv blev jag dålig under helgen mennatten till måndag mådde jag så pass dåligt att jag itne kunde sova, feberfrossa och en förkylning som satt sig i bihålorna.....ingen höjdare!

Lasse fick iaf vara hemma båda i måndags och igår, både för att han själv inte var riktigt bra, men också för att jag var så däckad att jag bara har legat ner i två dagar=(
Hade inte en chans att hänga med Wilmas tempo!

Idag är det lite bättre iaf, har ont i varenda muskel i kroppen, men tror att det är för att jag spänner mig så när jag har ont i huvudet...
Febern har lagt sig och idag är vi ensamma här hemma, Wilma och jag=)
Ingen större insats står på schemat, men jag blir så otroligt rastlös av att bara ta det lugnt...
Jag får helt enkelt bita i det sura äpplet och varva ner, iaf en dag till:D

Igår eftermiddag kom jag ut lite iaf, vi bestämde oss för at ta en fika på våran uteplats:D Snacka om jag längtar till sommaren!
Vi satt där och njöt av solen, som var riktigt varm när vi satt i lä....
Wilma skuttade omkring och krattade, plockade sten och kastade boll med Zelda och tog en sväng på sin alldeles egna racerbil:P ♥

Typiskt att jag blivit sjuk när jag har slutvecka i den här kursen, men men....Får helt enkelt lägga ner lite tid nu under kvällarna framöver, så svårt att koncentrera sig när Wilma far omkring och vill ha all uppmärksamhet;P

Nu ska jag nog ta en kopp te!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0