Sol:D

idag har vi varit ute i solen och njutit av varje sekund, sen var vi en sväng på öppna förskolan med...missade precis sångstunden, men Wilma tyckte iaf att det var roligt att hoppa omkring i kuddrummet:P

Nu när vi kom hem konstaterade jag att Wilma nog börjar bli sjuk, näsan rinner och hon känns varm=(
Inget kul att bli sjuk nu, vi ska ju på 70 år fest i helgen!

Blir iaf att ta det lugnt i eftermiddag, tror jag går och lägger mig och sover lunch jag med med henne:P Jag har sammandragningar i magen typ hela tiden nu och det käns väldigt obehagligt, kanske ett tacken på att man ska ta det lite lugnare?!

I kväll blir det nog bara lugnt, jag hade tänkt att hinna med att skriva prov+ närvaroprov, så att ja gimorgon kan tjuvstarta lite med nästa veckas arbete.
Någon god mat kanske man ska lyxa till det med när det är fredag....hmmm....frågan är bara vad?

Nej nu ska vi inte soffläge:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0