Tjohooo:D

Hej Hallå!
Idag har bloggen krånglat, skulle lägga upp lite magbilder i förmiddags men icke så nicke.....Tror allafall att inlägget syns som det ska nu!

Onsdag kväll och vi har nyss kommit hem från söderköping:D Har varit hos min kära mor och ätit gott och pratat lite skit. Kul att träffa henne lite, då hon nästan jämt lyckas jobba när vi har tid....

Tidigare i veckan har timmarna spenderats med mitt lilla troll, vi har lekt, lekt och lekt. Var på ÖF i måndags, och tänkte även vandra dit imorgon med. Skönt för mig att faktiskt få lite avlastning av de snälla fröknarna där+ att hon får lite kul med de andra barnen! Wilma blir ju heller inte lika rastlös när vi kommer hem, så lite lugnare aktiviteter passar bra då, inte mig emot då jag är lite otymplig att leka jaga eller att dansa omkring med henne:D

Har även tagit tag i lite gardinbyte i vardagsrummet, vilket blev riktigt bra! Skönt att få in lite ljusare färger här hemma nu till våren (som vi hoppas är på G).

40 dagarsstrecket är nu passerat och snart är liten här:D Idag är det precis en månad kvar till vårat första BF datum 2 april.
Dom säger ju olika om vilket datum som gäller! men jag har ställt in mig på den 9:e, men man kan ju alltid hoppas på att det blir tidigare (och absolut inte senare än den 9:e) eftersom jag har det väldigt jobbigt just nu!
Igår grät jag, blir så känslig när Lasse frågar hur det är! Jag hade lagt mig i sängen men benet hoppade typ ur led. Känns som att benet hoppar ur vid höften och att man inte har något annat val än att trycka tillbaka det, usch!
Gör så jävligt ont, och det händer konstant känns det som=( usch för foglossning...
Men men...börjar ju se ett slut på det här nu!
Och förövrigt njuter jag verkligen av den lille i magen!


WILMA OCH LASSE IGÅR NÄR DE MÅLADE:D


Vad jag älskar er ♥
Skulle kunna bo ute i skogen i en koja bara jag fick dela mitt liv med er!
Ni är bäst:D

(ursäkta min lilla trollunges frisyr;P Men hennes hår är lite svårt att fixa till när hon sovit med blött hår:P Som svinto!)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0