TJUVTITT:D

Jag var precis inne på skatteverkets hemsida för att tjuvtitta lite:P till min förvåning hade dom redan idag släppt på deklarationen, vilket blev till det positiva:D

Vi brukar ta skattepengarna till en semester under sommaren, och kan meddela att det blir en semester denna sommar med!
Me like!

Härligt att få lite extra pengar man inte räknat med, och som sagt så kan vi unna oss en lite lyxigare semester tackvare detta "omedvetna" sparande=)

Förövrigt hade jag fått in mitt studiestöd idag, brukar inte det komma den siste?
Ajja...inte mig emot, men konstigt iaf....

Nu ska här ätas mat, jag är vrålhungrig! (Kan bero på att jag endast åt nudlar till lunch:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0