Tokjobbig natt....

Inatt har jag inte sovit många minuter känns det som! allt började med när vi skulle gå och lägga oss, bebben ville inte lugna ner sig utan var helvild i magen...Jag låg kvar i sängen och väntade p åatt den med skulle somna:P Icka sa nicke.....

Kl 2 inatt började jag få förvärkar, låg kvar i sängen iaf. Sen började jag bli orolig att det var något som var fel eftersom bebisen var så aktiv.
Gick upp kl 3 och vankade omkring här hemma, tog två tabletter. Molvärken i ryggen släppte tillslut men bebisen fortsatte vara klarvaken....Förvärkarna kom mer glest.
Satt mig framför datorn en stund och glodde, finns ju inte direkt så mkt man kan göra nattetid hemma:P Vid 4 tiden lugnade magen ner sig och jag fick äntligen gå och lägga mig:D

resultatet är myrögon idag:P Men skönt att det lugnade ner sig, man blir så orolig när det inte riktigt känns som det ska göra!
Idag mår vi iaf bättre:D

Vädret ser ju kanon ut så blir nog att spendera dagen ute ihop med min prinsessa, kanske något roligt besök med?
Vi får se...inte mig emot att ha lite egentid med henne=)

Jahopp vad ska ni hitta på den här fina daen då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0