BVC

Hej!
Ligger här och skriver med en liten bebis på magen:D Väntar på att han ska somna in lite djupare så att jag kan sätta fart med lite plugg...Känner mig  ganska omotiverad, men det måste göras idag!

På förmiddagen har Wilma och Lasse varit på öppna förskolan och jag har varit på BVC med lillebror. han hade gått upp till 5400g och 57 cm lång, vilket innebär att amningen fungerar prima:D Dock äter han väldigt ofta, men stor grabb behöver mkt energi!
Men skönt är iaf att nätterna fungerar bra...han äter 00, 03, 06 (då får även Wilma sin välling) och oftast får vi sova till 8-9 för lillstumpa då!
Känner mig faktiskt riktigt utvilad emellanåt, vilket är ett lyx som småbarnsförälder!

Jamen just ja, har ju inte skrivit vad vi gjorde valborg!

Vi var hemma och hade gäster...Det grillades! Själv hade jag rödvinspremiär:P Har ju inte druckit en droppe sen 7:e augusti!
Kan säga att ett glas var jättegott=)
Vädret var inte det bästa, men sällskapet fixade stämningen ändå:D

Igår hade vi tänkt kolla på bilkortegen...men vädret gjorde att vi valde att stanna hemma! Det var ju svinkallt!

Snälla värmen, kom tillbaka!!

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0