Dålig uppdatering!

Grrrr.....jag är sämst just nu på att uppdatera er om vad som händer och sker! Hrrrmm egentligen är det väl bevis på att jag har mer att göra än vad jag har gjort de senaste månaderna, men samtidigt sitter jag framför datorn iaf en liten stund varje dag.....är ju faktiskt inte så svårt att skriva några rader då! :P

Idag har vi varit på BVC, lillebror är nu 58 cm lång och väger 6120 g...ett kilo mer än sin födselvikt!
Han följer kurvorna fint:D
Kläderna i storlek 56 är bortplockade sen ett tag tillbaka...nu är det 62 som gäller + att vissa bodysar i storlek 68 passar:O Stadig grabb;P

Får se om jag lyckas knepa ihop hela hans fullständiga namn imorgon, då får ni veta!

Nu blir det dusch, sen ska jag lägga mig och läsa nyaste numret av Amelia som landade i min hall i förmiddags:D
Natti!


Kommentarer
Postat av: Emelie

oj oj oj, å jag som tycker att min lilla kille är stor =) Vi måste ses snart! Idag börjar vi på babysim!

Nu vill jag verkligen vet vad lillebror ska heta.... är ju sååå nyfiken!!!

2011-05-24 @ 08:42:17
Postat av: lovisa

godmorgon:)

2011-05-24 @ 08:55:21
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0