...

Dagarna bara försvinner...redan FREDAG:D Jag har blivit så dålig på att uppdatera, men jag vet inte själv var tiden försvinner! Som idag har jag inte gjort något speciellt...Pappa var här och fikade i morse men sen har vi inte gjort något märkvärdigt, och nu är klockan fyra redan...


Idag blir det bara att ta det lugnt, Lasse jobbar helgen så vi ska bara vara hemma och njuta av de timmar vi får tillsammans=) Ska laga lite kyckling som är lite medelhavsinspirerad idag, soltorkade tomater, oliver, vitlök, basilika och lite feta kanske?!
Cocktailtomater med:D

Jaja svamlar lite bara, tror jag börjar bli hungrig eftersom jag bara tänker på mat:P

Hihi!

Neee nu ska jag invänta att min livs stora kärlek ska kliva innanför dörren! Känner att jag är lite sällskapssjuk idag:P Blir väl lätt så om man går hemma hela dagen!

Vad ska ni hitta på i helgen?
Hoppas iaf ni får en fin fredagkväll:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0