förälskad:D

O jag har blivit så förälskad i ett namn till min lilla pojke och kan verkligen inte släppa det!! Både Lasse och jag tycker det är jättefint, men dock så börjar namnet på v det med....lite tråkigt med tanke på att jag alltid sagt att jag inte vill ha några barn med samma begynnelsebokstav...lite bill och bull känsla blir det!
Hmmmm.....men samtidigt har jag ju letat bland alla namn som finns vid det här laget och hittar inget annat som känns lika passande!! eller lika fint=)
Han är 4 veckor idag ♥ och inget namn än sålänge helt spikat!
Ska iaf ta natten och fundera lite till, och konstatera att det inte finns något annat alternativ;P Är man kär så är man...
Jag får bli precis som alla andra mammor (inget fel med det, men trodde verkligen inte jag skulle bli så) och döpa mina barn som någon slags valpkull:P:P

Förövrigt står min kära sambo här och muttrar över hur dåligt det gick i hockeyn ikväll:P Tycker det är liiiite kul att se honom.....Tssssss....


Kommentarer
Postat av: Erica

Men!!



Nu vill jag ju veta vilket namn ni har tänkt ut!! ;)



Kram

2011-05-18 @ 22:11:07
URL: http://zingmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0