I like försäkringskassan:D

Haha...lite ironi på fredagskvällen!
Jag älskar försäkringskassan över allt annat på denna jord:P

Fick ringa till dem idag och fråga vart min föräldrapenning tagit vägen...fick svaret att dem hade glömt att betala ut det till mig den är månaden!
Hur kan man bara glömma?
Trodde allt sånt gick automatiskt!

Tur för mig att jag inte är ensamstående, eller har jättedålig ekonomi för då hade dem verkligen satt mig i knipa!...
Tänk på alla som redan ahr det dåligt ställt som måste ha med försäkringskassan att göra...långtidssjukskrivna, arbetslösa och vi alla med föräldrapenning...!
Usch....

Vi har glömt....Haha..ibland tycker man ju inte att det är konstigt att fler och fler hamnar i skulder och hos kronofogden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0