Soliga dagar seglar förbi!

ber om ursäkt att jag inte uppdaterat er men när solen tittar fram vistas jag ute, det betyder att jag prioriterar bort bloggen för tillfället och lapar sol istället:D

Men här är allt kanon, vi lever och njuter fullt ut, både av familjen och den sköna solen. Dagarna har spenderats i rabatterna, lekparken, uppe vid ensjön (dock lite kallt att bada, men doppa fötterna går kanon) och vi har plaskat i bassängen och grävt sandslott, man blir ju som barn på nytt!
Däremot är jag värdelös på att ta med mig kameran när vi hittar på roliga saker, så tyvärr har jag inte några kort att bjuda på.....Men ska iaf de närmsta dagarna bjuda på lite kort från våran gröna trädgård, oooo vad jag trivs att sitta där ute och ta en kopp kaffe!! Skulle inte vilja byta bort den (dock måste jag det någon gång eftersom våran lägenhet egentligen är lite för liten, men inte än p åett bra tag:D)

Nu idag har vi grillat och jag har just gjort ett närvaroprov, sen blir det lite kvalitetstid med min käraste! Underbart ♥

Imorgon bär det nog av till vasaparken för lite lek med busfröt här hemma!

Ja men det var väl det jag hade att säga, nu vet ni att vi lever=)
Hoppas ni får en fin helg.
Kram

Föresten har vi nog kommit fram till vad lillebror ska heta, men väntar ett par dagar med att berätta då jag vill vara 100% säker på att det är hans slutgiltiga namn:P

OCH grattis till min lillstumpa som har namnsdag idag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0