Torsdag:D

Goddag:D

Sitter just nu ute och kollar runt lite på nätet, Wilma gräver i rabatten (eller snarare det som ska bli rabatt varefter)...Vi har precis varit ute på promenad och gungat! Vi övergav lekparken när alla skolbarn invaderade den;P

Det är ingen värme i luften idag, men det ska väl komma framåt helgen, eller?

Just nu funderar jag på vad jag ska sysselsätta mig med här näst, vi har varit ute ett par timmar och snart vaknar lillebror och då blir det väl att gå in....kanske städa lite? Hahha som vanligt....

Gårdagen gick bra iaf hade det lugnt här hemma, vi tvättade och diskade (Wilma), dock såg det ut som en sjö på golvet efteråt, men det gjorde ju bara att även köksgolvet blev rent:P På eftermiddagen kom mormor och morfar och hälsade på, trevligt! Självklart hade de med sig massor med fikabröd, jag som försöker låte bli sånt! Wilma tog iaf en bulle men jag stod över, oförskämd som jag är:P
18-22 hade vi tvättstuga...hatar den tiden men nu är det näst intill ett måste...har inte lust att släpa med lillebror en gång per timme för att fixa med tvätt! Har ju tvättmaskin hemma med som det viktigaste blir tvättat i under dagarna:D tur det!

jaha i eftermiddag blir det en sväng till Hc för att hämta ut ett paket på Lindex till barnen:D Sen ska det väl handlas lite med....

Inser precis att det här inlägget blir ganska så tråkig läsning så nu ger jag upp! Återkommer ikväll om tid finnes, då med lite kort på mina småttingar:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0