Breaking news, sen sova....

Japp ingen kan väl ha missat breaking news på femman som helt klassar ut de traditionella nyheterna på fyran? I vilket fall är det ett jättebra sätt att avsluta kvällen:D
Filip och fredrik är ju bäst!

Dagen har varit lååång, och som vanligt när jag mår dåligt då städar jag som en galning. Ledsen- städa, arg-städa...ja så fungerar jag! efter gårkvällens bravader kommer tankarna heeeela tiden!
Jag vill inte nämna för mkt men en nära anhörig gjorde sig riktigt illa, snubblade över en stor glasvas och skar upp sig...ambulans tillkallades och upp till akuten! Lyckligt nog hade glasbitarna satt sig på sådana ställen som höften, så tur i oturen...hade de träffat fel hade olyckan varit riktigt allvarlig...för såren var så djupa att man såg benet :/
Tankarna kommer konstant....tänk om de hade träffat magen eller ansiktet, eller för den delen plusådern....
Hoppas på att få sova bättre inatt, för nu har jag ägnat dagen åt mina tankar, medans jag städade:P
...jag får tänka att vi hade tur och att vi får blicka framåt, positivitet och förhoppningar om att allt kommer bli bättre:)

Nog om det!

Plugget krånglar lite nu oxå, först säger de att jag skjuta på praktiken ett helt år från kursstart...men nu helt plötsligt kanske det inte är möjligt...hrrrrm...hatar när inte de kan vara ense om vad som gäller! så imorgon ska jag försöka få tag på en syo här i stan som kan förklara för mig hur det ligger till=)

Sen ska jag och Wilmaskrutt på våran älskade tjej kvalitetstid imorgon.....vi ska dansa! Wilma älskar det, och redan idag har hon tjatat om att hon ska dansa...hihi, ibland önskar man att det var två gånger i veckan, men samtidigt kan det vara bra att längta till något med:P

natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0