En alldeles för tidig morgon för en sliten mamma...

Ja bara gud vet när jag senast fick sova och känna mig utvilad när jag vaknar! Idag är jag tröttare än vad jag var när jag gick och la mig igår kväll.....
Nattaktiviteterna är alldeles för höga här hemma...det bökas, det ammas, det gnälls och inget duger, vad jag än gör är det inte bra:/ Så känns ibland lönlöst att försöka, men man kan ju inte bara ligga och lyssna på en missnöjd bebis!

Morgon tog vi samtidigt som Lasse, vilket är alldeles för tidigt när man är vaken halva natten, och inte har någon tid att passa på morgonen!

Här dricks det för tillfället kaffe, i stora mängder! tvivlar på att det kommer hjälpa mig med tröttheten, men ett försök görs iaf...ska ju ha betygssamtal idag, hur ska det gå? huvudet går verkligen på lågvarv, suck!

Tur för mina barn att de är så söta, kan ju inte låta bli att le när man ser deras pigga ögon på morgonen, men inombords suckar man....
Jaja det får dem igen i tonåren, då ska minsann mamma rycka upp dem från sängen för att åka och fiska och plocka svamp...varken dem vill eller inte;)

See you later!


Favorit i kolmården, getterna och minigrisarna såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0