hot mama.....

Eller inte, påsarna under ögonen är snart nere i knähöjd...tror det är dags att kasta in handsken och gå och lägga sig!

Imorgon väntas det betygssamtal, nervöst.....som vanligt ligger jag och pendlar mellan vg-mvg....så måste verkligen göra ett bra intryck för att få det högre betyget;)....inte alls så att man blir ännu mer nervös då!
Imorgon på morgonen ska jag läsa igenom mina uppgifter för att ha lite kött på benen när förhöret börjar....scary!


Sen som vanligt blir det massor lek och gos med ungarna, väldens bästa ungar dessutom ♥
Känner även för att baka lite med Wilmis, men eftersom vi inte äter bröd längre här hemma känns det lite onödigt...får väl spara lite av det till W och ge bort resten till pappsen min;)

den här veckan hade vi tänkt att försöka få ihop så stora delar av vårat mammagäng som möjligt igen, tyvärr lyckades det inte då vi var lite utspridda och allmänt otursbenägna....som tur är kommer det fler tillfällen! Riktigt kul att vara ett gäng som håller ihop, nu i ca ett år:D
Pratas vid varje dag, och hittar iaf på något varje vecka...så många som möjligt då!

Fina bebisar va!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0