Lördagsgodis;)

Hej Hallå!
Vet att jag lovade ett inlägg redan i fredags (?), men har verkligen inte haft tid!
Ja men i vilket fall så har jag hunnit med mitt betygssamtal, som inte blev av i onsdags, utan jag pratade med min lärare på torsdagen och fick betyget....det gick bra:D
Vad har vi mer hunnit med? Jo jag har hjälpt min kära pappa att klä om hans köksstolar, vi har varit på öf Myran och lekt av oss, tagit promenader i  det otroooligt vackra vädret som vi fått de senaste dagarna....visst är det härligt med lite värmande sol? Nu lapar man verkligen de sista solstrålarna för det här året (hur dystert det än låter)....Hösten är vacker den med!
Wilmaskrutt älskart, löv att leka med och vattenpölar att plaska i;)
Ja  och igår kväll var vi på badhuset och lattjade....så skönt på fredagseftermiddagen, nästan inga där då ju! Nog för att alla har fullt upp med sitt fredagsmys....men man kan ha det minst lika mysigt på badhuset:D
Idag fick jag sovmorgon....vilket jag verkligen behövde efter två tuffa veckor med ammande 1 gång/h under natten! tyvärr kan man ju inte sova ikapp, så är näst intill lika trött idag med....men kroppen återhämtar sig långsamt:)
Ja så har vi varit på promenad idag i det fina vädret och sen har vi varit och köpt vårat lördagsgodis, en systemkamera:D:D Me like!
Riktigt roligt att ta kort, och jag som har intresse för det tycker det är ännu roligare nu när vi har en lite finare kamera...
Vi hade bestämt oss för en Sony när vi åkte till elgiganten, men det blev en i formatet större då hon i butiken rekommenderade den! Ja vi är nöjda hittills, och imorgon (efter allt mitt plugg som jag egentligen skulle gjort idag) ska vi ut och ta lite kort, så att jag lär mig:D:D
Nu på kvällen har vi varit förbi min pappa och sagt hejdå då han åker till Norge imorgon (jobbar där), och blir som vanligt säkert borta i  tre veckor, sen har vi mysigt med lite för god mat, tacos och nu dricker vi rödvin, mums!
Mitt stora last i livet.....:P
Inca heter det, och är hur gott som helst för den som vill prova en ny sort till nästa helg;P
Ja det var väl lite om vad som hänt här hemma under veckoslutet...Nu ska jag ägna lite tid åt min underbara Lasse ♥
Min prins! Nästan 5 ½ månad, och så otroligt vacker!
Nu vill vi bara få ordning på hans hemska eksem som måste klia något förbannat!
Vidar är alltid så glad och tar det mesta med ro, han är lugn i temperamentet, men har såklart fått ärva mina gener när det gäller envishet:P Haha. Favorit är såklart och han avgudar sin syster, som för det mesta får honom glad. NU tar han sig sakta framåt men mest bakåt, och står gärna på alla fyra och gungar!
Han älskar att plocka med grejjer, och är väldigt fingerfärdig för att vara så liten:)

♥ Mitt lilla hjärtegryn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0