Prosit....

Hej hallå!

Här har vi blivit sjuka igen:/ Wilma är kry,men vi andra....urk! Lasse är och jobbar iaf, han tycker inte om att behöva sjukskriva sig....men ibland måste man!
Vidar sover som en stock, har sovit sen 12...feber har han med...jaja skönt för pojken att få sova sig igenom förkylningen:)

Nu räknar jag minuterna tills min kära sambo kommer hem så jag får lite stöd när det gäller Wilmas bus....Busigare än busigast!
Ibland är det som om hon känner av när man inte orkar...då ska man hitta på allt man annars absolut inte får göra;P

Mitt i allt elände, har jag fått ett roligt besked....vi har blivit med sommarstuga:D:D
Nu vill jag bara börja köpa lite möbler på blocket och börja inreda....men just nu har vi fullt upp att göra iordning här hemma....men sen ska det loppisfyndas och målas om i ljusa färger....ska bli sådär riktigt lantligt:)
Bästa av allt.....ligger granne med mammas hus och 2 km till klarsjön! Nu vill vi ju ha sommar igen ju:P

....nu ska jag försöka ta mig i kragen och påbörja lite mat...den blir ju såklart inte färdig av sig själv trots att man är sjuker....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till sommarstugan va kul! :)

2011-09-28 @ 13:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0