seneftermiddagsuppdatering!

Tjoho...det går framåt här hemma, hallen har slipats och det ser ut som om vi klarar oss, vi kan börja måla:D:D Jag tackar mig själv för att jag bara för någon helg sen städade förrådet! Det gick faktiskt komma in, och har nu varit därute i två vändor för att leta målargrejjer, nu senast efter en roller! Tackvare att jag städade varenda kartong sist visste jag på ett ungefär var sakerna var, men var iaf tvungen att konka runt massa innan jag kom fram till den kartong jag ville....

Sen har jag fått sanera hela lägenheten på slipdamm, men det är en annan historia!

Wilma är så hjälpsam, traskar omkring här hemma nakenfis med stövlarna på;) Värsta dammsugar utstyrseln ju:P Barnarbete gillar vi här hemma, haha! :P

NU ska jag börja med fiskgrytan!


Här ser vi min hjälpreda i full action, dock är inte bilden tagen idag!

Kommentarer
Postat av: amanda

hur stor lägenhet har ni :P ?

2011-09-19 @ 12:37:19
URL: http://amandaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0