zombie...

jag är tröttare än tröttast! har inte fått sova riktigt på över en vecka...V vaknar 1 gång/h och vill amma...inget annat  duger, utan han blir förbannad om jag försöker ge napp eller söva om honom:/
Trodde inte det var sant imorse när jag var tvungen att gå upp, var tog natten vägen?
Han som annars sover så bra, hoppas det bara är något tillfälligt...typ en tand som spökar lr nåt!

sen tänkte jag att vi går til öf, där behöver jag inte anstränga mig så mkt för att roa W, men det var stängt...
Då gick vi istället till pappa/morfar och drack kaffe:D
Nu är lunchen intagen och vi varvar ner till drömmarnas trädgård!

Alldeles strax ska vi sova middag...JAG MED!
Telefonen ska stängas av så ingen kan väcka mig:P

i eftermiddag är det dans och plugg som ska orkas med:)

(ber om ursäkt för det luddiga skrivandet, men som sagt är allt väldigt dimmigt i huvudet just nu)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0