Alex <3 Lasse


    

Vad heter ni? Alexandra och Lasse
Hur träffades ni? På Moons Camping:P
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 9 månader
Är ni förlovade? Japp, sen min födelsedag den 22 nov 2008
Bor ni ihop? Klart vi gör
Har ni barn? Nej, men snart så! I augusti väntas det liten:)
Har båda körkort? Nej
Isåfall, vem kör bäst? Eftersom jag inte har något måste det väl bli Lasse, men slår vad om att jag hade kört bättre om jag haft ett körkort:P
Kommer du ihåg er första kyss? Såklart:)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det var Lasse
Vem är äldst? Lasse, ungefär 2år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Lasse är lejon och jag är skorpion
Vem fyller först på året? Lasse
Håller ni i handen på stan? Oftast så gör vi faktiskt det!
Vem är längst? Lasse
Vem sjunger bäst? Hihi, Lasse
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Njaaa
Vad har ni gemensamt? Ganska mkt, men vi har även många olika intressen
Blev du kär i första ögonkastet? Klart jag blev!
Har ni någon speciell låt? nix
Har ni några "fri kort"? Absolut inte
Har ni stora framtidsplaner? Jodå det kan man väl säga att vi har:)
Har ni gråtit i varandras armar? det har nog hänt ett par gånger
Har ni varit utomlands tillammans? Neeej
Vilket är ert bästa minne? Dagarna då vi träffades, förlovningen och dagen vi fick reda på att vi skulle ha barn:)
Vem lagar bäst mat? Det gör vi nog bäst ihop
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan, kollar på tv:n
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast, men det kan dröja några minuter ibland!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja inte direkt! Jag i Söderköping och han i Norrköping
Blir du lätt svartsjuk? Nej inte alls
Brukar ni bråka? Vi har aldrig bråkat med varandra men vi kan munhuggas ibland:P
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hennes/hans finaste kroppsdel? Ögonen:)
Brukar nån av er prata i sömnen? Nej inte vad vi vet

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, oki :)

Jo, blev lite fel..Men det är ju inte så konstigt heller..Haha!

Jaha.. där ser man. Nja, just nu så sitter jag bara och glor. Glenn slutar ju klockan 4! Ska träffa en kompis sen, sen så får vi väl se vad man hittar på?!

2009-04-15 @ 14:56:46
URL: http://mammasofia.blogg.se/
Postat av: erika

hej alex och stort grattis till graviditeten. var riktigt länge sen man hörde nått från dig. skulle vara kul om du kunde adda mig på msn kanske? erikamaria[email protected] :) kramar

2009-04-15 @ 16:04:16
Postat av: Anonym

Hej!

Det är bara bra med oss, har varit lite sådär med mig men antar att det har varit mycket på sistone :) Illamåendet finns där än, men inte så mycket nu peppar peppar. Jag vet inte om det syns än, men byxorna sitter tajt ^^ Hur är allt med dig och liten då? Är nog lika nyfiken jag :D

2009-04-15 @ 19:34:37
Postat av: Erica

Förra inlägget var från mig, Erica.. undrar vart det försvann? :P

2009-04-15 @ 19:35:26
Postat av: towe

jaa tiden går ju undan så himla fort, dock mådde jag så dåligt hela tiden så dagarna kändes långa.. men herregud nu är jag här, dit jag längtat och de gick ju fort :D



har ni funderat på namn o så än?

2009-04-15 @ 19:45:58
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0