Världens sämsta bloggare:P

Haha, känner mej som det för tillfället! Men hur jag än försöker finns det nästan aldrig någon lust till att skriva av mej lite....Men men det blir väl kanske bättre så såmningom.

Jaha vad har hunnits med då?
Jag har varit hos barnmorskan ganska ofta på sista tiden, varannan dag typ! Dette beror på att mina värden inte var bra + att dem ville prova akupunktur på mej, dock har inte  detta hjälpt mej något då jag fortfarande är lika orörlig och har ont i höften och svanskotan....men det var ju värt ett försök iaf:)

Idag är det då 38+3 och man börjar märka av ett slut på det hela, och väntan på det lilla nya livet är så spännande! Hur kommer den lille se ut, vem kommer den lika mest? flicka eller pojke? Kommer jag klara av att ta hand om en sån liten? Hur kommer livet förändras? Kommer smärtorna gå över, eller kommer dem sitta kvar ett bra tag?

Frågelistan kan göras lång, men som tur är kommer jag att få svar ganska så snart!!! Onsdag ska jag till barnmorskan igen, och då är det värdena som ska kollas igen, och frågan kommer förmodligen upp igen om en igångsättning eller ej! Vi får väl se hur det blir, men det börjar närma sig BF och om det ens ska vara till någon nytta så måste det vara snart, annars kan ja ju lika bra gå graviditeten ut...

Men jag har redan börjat märka på kroppen hur den börjar förbereda sig inför förlossningen, små förändringar som kanske inte är någon "big deal" Men på det hela sammantaget blir det uppenbart vad som håller på att hända...T.ex har jag dem senaste dagarna haft mycket förvärkar som verkligen gör ont, men som efter ett tag börjar avta....vilket man nu inte vill, utan jag vill att dem ska fortsätta och bli mer intensiva!!

Ajja förr eller senare som sagt.....

Under väntans tider försöker man sysselsätta sig med annat för att tiden ska gå liiiite fortare....Vi har försökt att göra iordning lite här hemma för den nya familjemedlemmen=) Har även lyckats bli klara på Lindövägen...så igår lämnade vi över nycklarna till nästa hyresgäst=)

Annars har vi spenderat dagarna med diverse häng, sol och bad. Även lite socialt umgänge med familj och vänner, grillning och massor med god mat=)

Vi firade även våran 1 års dag, detta med ett biobesök och sedan en god middag på Hugo! Tänk att ett år redan gått, och jag är fortfarande minst lika kär i honom som när vi träffades=) OM än inte mer...då känslorna blivit starkare!

Lasse har även hunnit med att fylla år! Ett år närmare pension=P

Neee nu får det räcka för idag! Men för alla som undrat har ingen liten kommit till världen än, bloggtorkan har berott på andra saker:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0