Midsommarhelg=)

Då var midsommarfirandet över och dags att komma in i vardagen igen!
Helgen spenderades ute i Ljunga ihop med ett gäng kompisar, riktigt trevligt:)
Det blev mycket prat, grillning, sprit för vissa och såklart lite kubb....Och vilken tur med vädret vi hade....började regna typ vid nio någon gång, men då hade vi redan flyttat oss in i värmen, för det kan man inte påstå att det fanns någon utomhus!!

Lördagen blev det att stanna kvar i ljunga, men dock snäppet lugnare med lite filmmys:) inte mej emot......
det blev in tidig sänggång, redan vid tolvtiden...kanske inte så konstigt efter fredagens bravader...hihi
Vi tackar för en trevlig helg, o ser fram emot att ses snart igen!

För övrigt händer det en hel del just nu, det tar tid att flytta.....Dem mesta av grejjerna är på plats i Navestad men har endel saker kvar på Lindövägen t.ex Lasses akvarium....Usch bara det tar en hel dag att flytta!
Sen har jag såklart flyttstädningen kvar med, men hoppas på lite hjälp från mamma. Känner att det är lite för tungt att utföra själv men men....
Det är iaf inte kul att ha en gammal lägenhet att ta hand om när man bara vill få ordning på den nya, men sålänge får vi väl bo i en kartong:P

Magen växer och blir större, trodde barnmorskan skämtade sist jag var där då hon ordagrant sa "att det är nu den ordentliga tillväxten börjar"....Haha tänkte jag eftersom jag redan då var stor, men nu två veckor senare förstår jag vad hon menar! Visst att man inte kanske ser någon direkt skillnad (jag gör ju inte det då jag hela tiden ser magen) Men kläderna börjar bli trånga och krigsärren börjar uppenbara sig, ooooh så snyggt det är...eller inte!

I vilket fall som helst så växer bebben och verkar ha riktigt kul inne i magen, då jag emellanåt kan få en karatesprak så att jag näst intill tappar luften...hihi
Men så mysigt det är.....

Nu hoppas jag iaf att den riktiga sommaren är på våg med lite värme åt oss!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken vecka är du i nu? =)

2009-06-23 @ 12:39:12
URL: http://eriikamaria.blogg.se/
Postat av: Erika

Antar att det var du som var den anonyma som skrev ;P Men vad mysigt.. ja då kan de vara allt från 6-10 v kvar ;P så mysigt =D Jo d e bra med oss.. Full fart på lillgrabben som börjar krypa lite smått nu o så =P

2009-06-24 @ 08:11:31
URL: http://eriikamaria.blogg.se/
Postat av: stina

Hej tjejen!

Allt bra?

Hur går det med magen? När är det dax för bebisen att titta ut?

Kram på dig!

2009-06-30 @ 19:59:34
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0