Baka bröd mitt i natten!

Haha just precis vad vi gör=) Jag började för nån dag sen med att göra en surdeg som idag, dagen i ära skulle bakas ut och bli till riktigt gott bröd. Men efter att jag tagit några panodil kände jag mej helt okej så då bar det av till David och Erica. Där blev det mat och massa skitsnack. Som alltid när vi är där springer bara timmarna iväg och halv tio konstaterade jag att det nog var dags att röra sig.

Väl hemma innanför dörren kommer vi plötsligt ihåg att vi faktiskt höll på att baka innan vi åkte, så nu sitter jag och väntar på att brödet ska gräddas färdigt....45 minuter kvar!

Franskt lantbröd ska det bli, om vi nu lyckas=)

Till alla er som kan, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0