Hinner inte....

Hej!

 Vill bara säga att allt är bra med oss och vi lever=D Har bara inte haft tid och lust att skriva här...men till er som förgäves kollar in här då och då, kommer jag att ta tag i det här snart!

Bara inte just nu....

Iaf är allt bra med oss, dock har vi varit lite sjuka och Wilma har väl inte haft sina bästa nätter dom senaste dagarna. Det kan ju vara förståligt då både Lasse och jag varit sjuka+ att hon fått en liten söt tand i måndags + att hon fick 5 månaders vaccinet i tisdags, s åhennes vecka har varit ganska gnällig och med feber=(. Stackars liten....

Hon växer så att det knakar, 8700g och 68 lång!!! Roligt det med för det är nu det börjar hända lite grejjer. Hon kräver iofs mer och mer av mej, men tycker att det är roligare än att hon bara ligger och gnyr=D Dock saknar men den tiden med ibland....

Vi har ju en annan liten "bebis" här hemma också, Zelda! Hon är en liten jack russeltik på 4 månader, ett riktigt energiknippe. Men det har fungerat jättebra ihop med Wilma som tycker hon är rolig att glo på när hon springer omkring=)  Vi har ju haft henne ett tag nu ( ca 1 ½ mån) Så vi har ju börjat lära känna hene nu med.....

ajja allt jag hinner med just nu, men som sagt så ska jag ta tag i det här=D=D

Kommentarer
Postat av: towe

jasså gör dom, de visste jag inte :D vad kostar det att vara med på ett pass där då? på centralbadet? Vore ju nåt, jag har kört i mitt kök, och det är ju inte bästa utrymmet kanske, och helst inte med två barn om benen, haha. Hur långa är passen?



Vi har det bra, hur går de för er? :) växer så de knakar va? :D KRAM

2010-02-19 @ 18:27:33
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Ninen

Hej jag heter Ninen. Gå in på min blogg och komentera är du snäll, :D

2010-02-20 @ 10:03:37
URL: http://ninenlovecat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0