Sjukling...=(

Hej!

vaknade imorse och var fortfarande sjuk=( usch säger jag, nu har jag varit sjuk heeeela helgen! Inte direkt kul att gå upp och ta hand om min Wilma när kroppen vill ligga kvar o sova.

Helgen har väl inte varit någon höjdare, i lördags jobbade Lasse 05.30 - 17.00 och igår lika mkt. Så denna helg kunde jag lika bra vara utan, men nu blickar vi framåt till nästa helg=) Då är det Davids födelsedagsfest som gäller om nu mamma år ledigt på lördag. Måste ju ha någon som är barnvakt åt min lilla ängel! det får jag reda på  imorgon=)



Veckan då:

Ska försöka satsa på att kurera mej här hemma så att jag blir frisk någon gång, har varit sjuk från och till hela februari känns det som. När jag sedan är frisk (hoppas) ska jag ta en runda på stan och inhandla lite små grejjer. Behöver bl.a lite smink! Sen ska jag försöka få iordning lite här hemma, inte det mest städade hemmet nu när jag inte mått bra. Mamma skulle komma förbi med mina jeans hon har lånat sen innan graviditeten=) Så det är väl på tiden tycker jag......Så det blir en fika med henne med.

Sen skulle vi träffa Erica och Tuva i veckan med, hon skulle kolla på våran dopklänning. Men det får vänta tills jag känner mej helt ok! inte kul med ett sjukt barn...



Jaha det var väl det....
Nu ska jag väl pallra mej ut en sväng, bara för att jag är sjuk betyder inte att Zelda har överseende med det!

Bye...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0