Fredagsmys:D

Hallå:D

Idag har jag haft fullt upp heeeeela dagen!
Började dagen med en fika ihop med mamma och pappa. Kl 9:30 ungefär:P
Efter det gjorde jag iordning Wilma, för hon skulle på utflykt med mormor till hennes jobb! Trodde aldrig det skulle gå vägen eftersom mamma inte har en aning om hur spårvagnarna fungerar:P

I vilket fall som helst kom dem iväg, och jag sprang iväg på en snabbpromenad med lilla Zelda=) 11:20 var jag tillbaka och började direkt plocka undan alla leksaker och dammsög av hela lägenheten...Sminkade mig, byte om och vräkte i mig lunchen...Allt detta på 40 minuter...för sedan ringde det på dörren, Helena var redan här!

Trevligt i vilket fall att få lite ensamtid ihop med henne <3
Sen började folk dyka upp här hemma...första mamma med Wilma...sen kom Lasse hem! Som slutade tidigt idag:D
Blev en fika till sen åkte både mamma och Helena hemåt=)

Fullt upp var det iaf idag, men ikväll ska vi bara ta det lugnt eftersom Lasse kanske får jobba helgen (om det nu kommer snö)...

Blir nog en bra film och lite tacos i magen, var evigheter sen vi åt det:D
Hoppas nialla får en trevlig fredagskväll.
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0