Myrögon....

Hmmm...jag är helt slut känns som att jag kan somna när som helst!!
Igår hade vi lite julstök här hemma:D Riktigt mysigt blev det!! ska försöka lägga ut lite bilder imorgon om jag orkar tänkte jag....mys med jul snart!
Bakade även kladdkakor med kanel och kardemumma fudge på=) riktigt goda, rekommenderas varmt om ni gillar kladdkaka med lite julkänsla..
Dessa var självklart tills idag då släkten var här för lite fika.  Dock började dagen inte så bra eftersom Wilma blev sjuk inatt och hållt mig vaken nästan hela natten, sen hade vi tvättstuga på förmiddagen=( Lasse var självklart tvungen att ge sig ut och jobba i snön. Själv blev jag kvar med ett lass tvätt och sjukt barn.....
Iaf kom pappa och hjälpte mig lite, så allt ordnande upp sig och vi kunde avsluta dagen med lite mys ihop med tjocka släkten:P
Dagen har känns som en evighet, nu hoppas jag bara att Panodilen vi gav Wilma ger lite effekt så att jag får SOOOOOVA!
Ber om ursäkt för det väldigt dåliga formuleringarna i detta inlägg men som sagt.......ZZZzzzz

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas Wilma frisknart till fort! Mys med julstök =)

2010-11-29 @ 19:25:10
URL: http://manssonsvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0