Onsdag:D

åååh idag ska jag bara ta det lugnt, skönt! Har hållt på att fixat här hemma både måndag och tisdag. Så idag är det min slappdag:D:D Kroppen behöver sin dos vila den med....

Tänkte endast anstränga mig med att laga lite lunch då älsklingen kommer hem och äter snart. Sen i eftermiddag bär det av hem till svärföräldrarna, då vi inte hann med dem under farsdag!
Ska väl förbi och handla lite mat med, det är ganska så tomt i våran kyl just nu:P

Ska nog köpa hem lite saker till lussekattsbak=) Har varit sugen på det ett tag nu, men dem somfinns i butiken ser så himla torra ut=( Haha....
Ska baka med kesella i, ska tydligen göra dem lite mer saftiga..

tror inte jag har så mkt mer att säga idag:P Känns som ett väldigt viktigt inlägg det här!!
Hoppas ni får en bra dag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0