sjukstuga=(

Jag som lovade lite bilder här hemifrån, på vårat fina adventsmys....
Men vi har gått och blivit genomförkylda och orkar inte anstränga mig alls! Så bilderna får vänta till vi blivit bättre=)

Igår orkade vi oss ut en sväng iaf så att lillla Wilma fick åka lite pulka:D Roligt roligt, men fick dra henne på gångbanorna då det var alldeles för djup snö annars. Men hon tyckte det var lika kul iaf.....Tror att vi ska försöka införskaffa oss ett tefat så att man kan åka med henne i backarna. Både lasse och jag är så pass långa att man känner sig väldigt osmidig att försöka sitta i en vanlig pulka, men på ett tefat kan man ju sitta skräddare:D På så sätt blir benen lite kortare;P

Iaf blir det lugnt idag, måste bli friska med. Jag och Lasse får väl ligga på soffan medan Wilma springer omkring helt opåverkad av att vara förkyld och ha feber...Hmmmm att hon orkar!!

Nu ska jag kolla lite julklappar över nätet:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0