Snö:D

Hej hej!

idag är det onsdag och vitt är det ute:D Dock ska inte Wilma och jag ut idag då jag har ont i hela min kropp sen igår! Vi fick en rejäl promenad om jag säger så...Kylan är påfrestnde för mina leder+ att foglossningen gör sig mer än bara påmind när jag går långt=( INte mkt att hänga läpp för, får helt enkelt ta en mysdag inne och försöka röra mig så lite som möjligt (inte några större problem då jag bara kan ta myrsteg idag).

Förövrigt var jag på vägledningscentrum igår och skrev in mig på omvårdnads programmet på distans:D Skönt att sätta fart med lite studier, så att man i framtiden kan söka in till sjuksköterskeprogrammet!  så i framtiden är jag både föräldraledig och studerande (snacka om att jag kommer ha fullt upp!)

I måndags fyllde jag 22, och Lasse jag firade även att vi varit förlovade i två år ♥ ÄLskar dej hjärtat! Blev en lugn hemmakväll med lite god mat då jag inte alls kände mig kry! Men på söndag kommer släkten för lite fika, ska bli kul!

Idag då som sagt blir det lugnt...ska försöka baka lite i eftermiddag tills på söndag, kan ju vara bra att bjuda på nått när dem tar sig besväret att komma hälsa på! haha...

Härligt med snö tycker jag, inte lika kul att Lasse måste gå upp halv fem för att skotta snö...Men  det kan komma lite till, sen får det gärna ligga utan att det kommer något mer! Så att jag får se min älskade man här hemma ibland:D

Neee nu är det lunchdags för oss här hemma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0