Torsdag 18/11

 veckorna går fort framåt,redan torsdag idag:D
 Har funderingar på att försöka lägga lite ljusa slingor i håret, för att sedan färga det rött igen ( var rödhårig i somras). Försökte mig på att färga håret chokladbrunt för ngn vecka sen men resultatet blev typ brun/lila =( Inte kul!!
Fick i efterhand se i en tidning att håret kan reagera lite konstigt under graviditeten och att man ska hålla sig till sina naturliga färger då...om jag bara läst det några dagar innan hade jag inte haft problem nu:P

I ren panik åkte jag och köpte en riktigt mörkbrun färg..Men nu när jag funderar på det vill jag nog inte helst bli så mörk, så ska ge det en chans att bli rödhårig igen:D
Nog pratat om det...

Somsagt är det torsdag idag, och egentligen skulle jag ner till infoteket för att skriva in mig på lite distans kurser. Det skjuter jag upp till måndag och spenderar min dag med lite städning, matlagning och möjligtvis lite bakning om jag fortfarande har lusten till det sen senare! Imorgon får jag finbesök av min kära barndomsvän Helena, vilket vore kul att kunna bjuda på något gott. Men bagerier har ju med goda fikabröd:P

Ska även försöka att maskera upp en vägg i Wilmas rum som ska målas grön:D Vi vill ha en 15 cm vit ram runt hela väggen, vilket det blir litemer extra pyssel med. Hoppas resultat blir bra tillslut!
Men det får nog bli när Wilma sover middag, tror inte hon tillåter mig försvinna in i ett rum själv, utan att hon ska hjälpa till....Känns som den här dagen kommer försvinna i rasande fart den med=)

I brist på bilder kommer här en på våran underbara Zelda <3




Kommentarer
Postat av: Stina Holmlund

Kul att du har börjat uppdatera bloggen igen:)

Allt bra med dig?

vad är det för distans kurser du ska plugga?



Kram på dig!

2010-11-18 @ 13:57:29
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/
Postat av: Stina Holmlund

Allt är bara bra här:)

Visst längtar man till julen:) men det är ju inte långt kvar nu!



Jasså, vad kul att plugga till sjuksköterska:)

2010-11-18 @ 16:18:31
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0