Välkommen till min återupptagna blogg:P

Haha som rubriken lyder tänkte jag börja blogga igen! Kul att få skriva av sig lite vad som händer, lite som en dagbok så att man inte glömmer allt man går igenom:D

Här hemma pysslas det en heldel, Wilmas rum börjar ta form vilket är riktigt skönt!!! Slipper jag alla leksaker i vardagsrummet, vilket ger en känsla av att det faktiskt bor två vuxna här med:P
Vi var påväg att flytta till större ett tag, men kände att vi kunde likabra bo kvar till nästa höst...Dock kommer det bli trångt när nästa krabat kommer i april, men förmodligen ligger h*n stilla och bara ser söt ut ett tag!=) Sen blir det väl lite väl trångt att bo såhär...menmen...
Det löser sig!

Wilma har blivit världens busunge som knallar omkring här hemma och snor grejjer, trycker på lysknapparna, klättrar på allt som är ivägen för hennes framfart, jagar Zelda, hjälper till med disken (inte som mamma skulle vilja), sätter igång tvättmaskinen....ja jag kan fortsätta i evigheter...men det är roligt att det är vitamin i henne!! vad skulle jag annars hitta på under dagarna=)

När det gäller den lilla i magen gör den sig påmind varje dag:D Dock har inte Lasse känt någon spark än, men tror att det beror på att han inte har tålamod att ligga o känna på min mage!
Hur som helst mår jag toppen...Illamåendet och tröttheten är över, och just nu njuter jag bara. foglossningen börjar göra sig påmind, har svårt att sitta hårt och att ta mig upp från soffan (eftersom den är så låg). Mår mkt bättre än förra graviditeten än sålänge, vilket jag inte hade förväntat mig då dem säger att foglossningen brukar bli värre!
Är nu i v.21 (för er som är insatta i hur man räknar 20+2) vilket betyder att jag har mindre än 20 veckor kvar till förlossningen (usch) :D:D

Snart är det jul med!
Ska försöka sy gardiner nu i helgen om wilmis tillåter=)

NU har wilma tröötnat att jag sitter framför datorn, så ska fixa lite lunch...sen är det middagslur som gäller!
bye

Kommentarer
Postat av: Stina Holmlund

Men gud jag har helt missat att du är med barn igen:)

Grattis :)

2010-11-22 @ 19:40:34
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0