1 vecka kvar.....

...och jag känner att jag faktiskt har "njutit" färdigt av min graviditet:P Nu vill jag njuta av lite bebismys istället:D

Idag hade vi tänkt att grilla, men det verkar ju inte vädret vilja=( Ut och pyssla i trädgården ska vi iaf, men hade varit kul att ta grillpremiären med...men det får vänta tills det är bättre väder, inget kul att sitta ute och huttra:P

det ska hängas upp grind, klippas häck och ta fram bordet till utemöblerna:P Har hittills bara dragit fram stolarna, men nu vill jag ha ett bord med! Sen ska pulkorna in i förrådet, ingen mer vinter här inte:D:D det resulterar i att förrådet bör städas med idag...hmmmm känns som den här dagen bara kommer försvinna!
Självklart är det min Lasse som ska göra jobbet med lite assistans från pappa min och Wilmis....Jag orkar ju ingenting, så jag tänkte parkera mig ute och plugga lite:P
Nödvändigt det med!

Som sagt får gärna bebis komma nu, så jag med får hitta på lite roliga saker på dagarna=)

Hoppas ni får en bra helg:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0