1 vecka:D

Hipp hipp hurra idag blir lillebror en vecka gammal:P
Oj vad veckan bara rusat iväg, lever i min lilla bubbla här hemma och njuter fullt ut!

Han är så snäll (knappt att jag vågar skriva det, för då blir det väl andra bullar här hemma:P), sover för det mesta och när han väl är vaken ligger han gärna och bara lyssnar och tittar på oss ♥ Men som jag redan sagt är han en riktig sjusovare, mest vakentid på morgonen och kvällen!

Under veckan som gått har Wilma hunnit med att bli 20 månader ♥
Jag som tyckt att hon är min lilla bebis hela tiden börjar förstå att hon med blir äldre, speciellt nu när man har en liten knodd att jämföra med.

Tiden bara rinner iväg, jag förstår inte var dagarna tar vägen ibland!

Under veckan har vi nog hunnit med att fika med alla de nära och kära, förutom min mormor och morfar...de dyker nog upp dem med under den kommande veckan. Annars har vi mest tagit det lugnt, njutit av det vackra vädret och haft det hur mysigt som helst...INTE ofta jag ser min älskade Lasse så mkt som jag gjort den här veckan, och det uppskattas enormt mkt!
Även Wilma tycker om att ha pappa hemma, och blir en riktig pappagris då:P Jag duger absolut inte!


Kommande vecka har vi tänkt att fortsätta i samma spår:D Lasse och Wilma ska till öf och leka, så även han får se den sidan av Wilmis.
Sen tänkte vi även besöka en förskola i området som jobbar med "ur & skur" pedagogik. Vi tror det kommer passa Wilma som handen i handsken, då hon älskar att vara ute och vill helst inte vara inne och leka! Som det ser ut just nu är vi ute från frukost till kvällsmat, varje dag i stort sett...
Att ha henne inne en heldag innebär att hon blir rastlös, gnällig och lite små deppig....
Så vi tänkte iaf göra ett besök för att se vad vi tycker!
Sen ska det ju såklart kollas på alla fina bilar 1 maj:D Kanske Wilma med får åka lite karusell.

Jahopp, nu ska jag börja skala potatis för vi ska grilla!:D Och vad är inte godare till grillat om inte potatisknyten....

Hoppas ni får en fin kväll=) 


Kommentarer
Postat av: EMELIE

Har lillebror fått nått nman än då?

2011-04-24 @ 22:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0