39 +0

O ja det närmar sig med stormsteg:D vecka 40 idag och endast 6 dagar kvar till BF! Vi får väl se när den lille vill anlända, gärna innan BF, men det är väl inte högst troligt då jag inte har en endaste känning för tillfället:P

Helgen har iaf spenderats i lugn och ro hemma:D Vi har mest varit ute och pysslat i trädgården, pluggat och fikat:P Folk har en tendens att bara dyka upp när det är helg, och man tackar ju inte nej till en kopp kaffe! Solen har inte direkt visat sig men det har varit milt ute, så med jackan på var det faktiskt helt okej att vara ute:D

Idag kom min älskade sambo hem med en överraskning åt oss....En babyjogger City select:D:D Ingen annan än jag kan vara gladare för tillfället!
Vi har letat vagn i stort sett sen vi fick reda på att vi skulle ha en bebis till, men ingen har passat oss riktigt...förutom city selecten, men vi har tyckt att det var för mkt pengar att lägga på en vagn. Jag har funderat fram och tillbaka och kollat på sneakvarianter, men inte hittat någon som passat mig eller våran livsstil...vagnen jag letade efter skulle fungera både på promenader i skogen, staden och vara lätthanterlig då jag ofta åker buss. Sen ville jag helst ha barnen vända mot mig, vilket inte alla dubbelvagnar erbjuder, och de som gör det hade oftast fasta hjul fram, vilket inte kändes smidigt. Alternativet var sulkymodellerna med småhjul, men dom går ju inte köra i skogen!!
Vilket fall som helst hade jag börjat bli riktigt desperat, en vecka kvar till BF och ingen vagn åt barnen=(

Lasse har väl märkt hur jag suktat efter vagnen, och varit orolig för att jag inte skulle hitta någon annan vagn som passade!
Så idag på eftermiddagen rullade han in en babyjogger city select i vardagsrummet:D



Nu återstår bara att se om den uppfyller alla mina krav, vilket jag absolut tror att den gör:D
Längtar redan till alla långa vårpromenader!
Tack älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0