4 april:D

Ja idag är det den 4 april, hade varit en bra dag för bebis att komma...4/4...ajja inte då!

Istället för att ligga på förlossningen verkar det som jag får sysselsätta mig med lite annat då! Hoppas vädret blir lite bättre så man kan gå ut och njuta lite...sen ska jag baka bullar tror jag! Alltid bra att ha när det kommer gäster:P

...till er som tror att jag är helt desperat att få min lilla bebis nu, så stämmer det inte alls! Klart jag är nyfiken och vill träffa min lilla skrutt, men känner ett större lugn den här gången än när jag väntade Wilma:D den får komma när den behagar, för att träffa bebisen kommer jag få göra ganska så snart ändå, varken jag går över tiden eller inte:P
men man kan ju alltid hoppas att det blir bebis snart:D:D

vad ska ni hitta på idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0