Även den här helgen kom....

...utan bebis!
Eller jag brukar räkna det som helg från och med 16:00 på fredagarna, så några timmar till har du på dig lillskrutt:D
Hihi, tror väl knappast det eftersom jag inte  ens har några sammandragningar alls just nu...Ibland känns det som att utvecklingen går bakåt istället:P

Sitter för tillfället och väntar på min mor som är på väg hit, sen ska vi äta frukost=)

Ser inte fram emot en dag i viloläge, blir så extremt rastlös! Men jag ska iaf försöka få lite studier gjorda när jag ändå bara sitter och glor:P Inte det lättaste med mitt huvud och syn, men ändå....Måste ju underhålla mig med något!
tror även jag pallrar mig ut på gården och läser...skönt med lite frisk luft och sol medan man pluggar. Om nu inte den hinner försvinna innan lunch (solen kommer in på våran uteplats då:P)..

Ja det är väl min dag då....(Lika rolig som vanligt).
Ni får se fram emot lite roligare läsning sen när bebis kommit, för just nu finns det inte mkt att skriva om!

40+5 idag, det är dags nu! (verkar som du inte förstått det...men jag lovar att vi ska ta hand om dig minst lika bra som du har det i magen:D)...

Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken vecka kom wilma i?!

2011-04-15 @ 09:37:24
Postat av: Alex

Hon kom på beräknad dag, så 39+6 :D

2011-04-15 @ 18:18:45
URL: http://spyfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0