BF+2

Hej:D

Idag är det åter måndag, och vi har fortfarande ingen bebis hos oss:P
BF+2 idag....
Nu får den gärna stanna till på Onsdag, då det är lite lättare för oss med barnvakt än om den skulle komma det närmsta dygnen!

Idag då;

Har jag ju självklart inget direkt inbokat, hade ju tänkt mig att jag hade haft fullt upp som tvåbarnsmamma vid det här laget;P
Vädret är inte heller det roligaste, men det bryr sig ju inte direkt Wilma om så ut en sväng ska vi iaf:D
Tror jag ska försöka plugga lite trots huvudvärken, sen ska det nog vikas tvätt och städa av Wilmas rum...som har en förmåga att bli upp och ner inom loppet på ett par timmar:P
Vilken tur för mig att jag har en lillfis här hemma som älskar att "hjälpa till" när jag städar=)
Hon blir ju överlycklig när dammtrasor och liknande åker fram!

OM jag har tur kanske Wilmas morfar kan komma och leka lite med henne medan jag läser:D Vore ju toppen....
Ja det var väl ett par ord om vad vi ska pyssla med här hemma.

I fredags blev vi av med ett par relativt nya däck med fälgar såklart=( De som snodde dem tog även våran vagn vi brukar ha i bilen...+ lite andra småsaker!
Inget kul kan jag lova!
Roligt att sitta en vecka innan sommardäcken ska på utan.
Vi får se vad folksam säger, men eftersom vi har försäkring med en extra drulleförsäkring borde det ju inte bli några problem...men gissar att vi måste ligga ute med pengarna för däcken iaf! Måste ju byta under veckan nu.
Vagnen var iaf bara ett år gammal och bara använd som en extra vagn när vi varit på stan och liknande=(...

Lasse ringde polisen nu på morgonen så vi får se vad dem säger...En stöldanmälan är gjord, sen får vi se om de går vidare med det! Där däcken+ vagnen stod är det kameraövervakat, så det säger ju ganska mkt om dem som tog sakerna:P
Antingen har dem stenkoll precis var kamrerna är eller så är dem ju helt dumma där uppe!

Ajja...hoppas ni får en fin måndag:D



Kommentarer
Postat av: Erica

Läser med spänning varje dag och hoppas faktiskt att det ska saknas ett inlägg snart ;) Men tackar för läsningen hittills :D



Träligt det där med stölden, hoppas att det löser sig! <3

2011-04-11 @ 22:03:36
URL: http://zingmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0