dags för fredagsmys....

Hej!

Nu blev ni allt oroliga när jag inte skrivit på hela dagen:P Kan tänka mig att det spekulerats angående om vi fått bebis eller inte:P....men icke!
Idag har jag pysslat med massor så har inte haft tid att säga hej:D

Wilma och hennes morfar har varit ute och lekt hela förmiddagen, så jag har jobbat ikapp lite...Måste säga att det känns kallt ute idag. Har suttit ute och pluggat och jag känner mig helt genomfrusen just nu! Så Wilma och jag ska krypa ner under täcken och ta en lur strax:D:D

Pratade med min Lasse nyss, tydligen mår han inget vidare...så kvällen ska spenderas i lugn ro här hemma! Hoppas han inte börjar bli sjuk....
Hade ju inte passat så bra just nu....
Iaf blir det fredagsmys i soffan här hemma, och det gillas ju skarpt!

Pratade med min kära mor förut...vi diskuterade lite om överburenhet och liknande....vad jag fick reda på var att alla pojkar i våran släkt valt att ligga i magen till typ 42+0 :/ Och mamma själv blev igångsatt när hon väntade min lillebror. Så risken finns väl att det blir lika för mig eller? Någon som vet om det är genetiskt?
I vilket fall som helst gav det mig ännu mindre hopp om att få se bebis den närmsta veckan, eftersom jag är inställd på en lillebror!
Hihi hur som kommer jag garanterat tro att det blir en pojke om bebis inte vill komma under helgen...Snacka om att jag kommer bli chockad om det är en tjeja till:D

Japp, det var min dagens....
Hoppas ni får en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0