=(

Som väntat hade blodtrycket stigit ännu mer...160/100...Hrrrmmmm inte bra! Har ju känt de sista dagarna att jag varit mer yr än vanligt, huvudvärk, konstiga konturer på alla saker och en konstig känsla av att vara frånvarande.

Blev iaf skickad till sjukhuset där det gjorde kontroller på mig....Bebis mår fin fint, värre med mig som sagt! Nu är det sängläge som gäller för mig till på Lördag, då jag åter igen ska på kontroll.
sen söndag är det bedömningsmöte och UL...Nervöst!
det får gärna hoppa igång innan det för jag vill verkligen inte bli igångsatt....och heller inte veta hur stort barnet är, är ju skrämmande att få reda på att man ska föda fram 5 kg bebis!
Inte för att det kanske är säkert att bebis är så stor, men.....Hade idag hoppat upp till det övre sträcket på kurvan när det gäller tillväxt:O
Jag vet att de flesta säger att det inte varit några problem med att föda en stor bebis, eller att det inte är någon skillnad...men rent mentalt känns det svårare att föda en stor bebis mot en normalstor....

Om man är ovetande lider man ju inte av det:P

japp nu håller jag tummarna innan söndag! Men det verkar ju inte lovande....

Nu ska det vilas sen ska det pluggas lite, om huvudet tillåter;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0