Trött, sliten men så lycklig:D
Vi har det bra här hemma, lite kaotiskt när alla ens rutiner helt plötsligt försvinner!
Lillebror är en riktig tröttmössa under dagarna, sover för det mesta...men när kvällen kommer vaknar han och gör oss sällskap=) Tur att han är så söt att man inte kan bli irriterad;P
Inatt låg vi o kollade på varandra till klockan två, då tog han första sovstunden för natten.

Just nu kämpar vi på med amningen. Jag vill verkligen att den ska fungera lika bra som med Wilma! Har ju haft en lite jobbig start då vi behövde tilläggsmata honom i början.
Precis som när ett barn föds med låg födselvikt måste även stora barn tillägg för att blodsockret ska hålla sig stabilt. Det har gjort att jag hamnat lite efter i den mängd mjölk han faktiskt behöver från mig nu när han slutat fått ersättning.
Men vi kämpar på för att få det att funka, ammar nu typ varannan timme då han är konstant hungrig. INTE konstigt om jag inte har så mkt att erbjuda än;P
Denna intensiva amning har gjort att jag fått lite problem med sår, som gör så ont att jag bara vill grina varje gång det börjar närma sig för matdags:/

Men gissar att det kommer bli bättre inom de närmsta dagarna, så vi blickar framåt!

Sömnbristen sliter nog på oss alla just nu, förutom på lillebror som sover som en stock när det passar honom:D
Wilma är lite mer lättretlig och inte riktigt sig själv...men tror det blir bättre så fort hennes rutiner inte störs längre.

Ja det var väl en liten uppdatering om vad som sker hemma hos oss just nu! Men som sagt mår vi alla bra och är hur lyckliga som helst:D

♥ Wilma & Lillebror ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0