FÄRDIG!

Haha nu har jag skrivit veckan prov färdigt....skönt det!
Ligger ju efter med en inlämningsuppgift fortfarande, men den orkar jag inte med just nu....
Den får vänta på bättre tider:P

Jag ser ju iaf till att jag inte halkar efter mer nu....vill ju inte ha ett berg med uppgifter i slutet av kursen att ta igen.

NU ska jag ut i solen och njuta lite:D
Vilket kanonväder det blev nu på kvällen!

Mina älsklingar är redan ute och gungar, Wilma älskar att gunga!
Igår gungade hon i  1 1/2 timme i sträck!
Stackars mor min hade träningsvärk i  armarna idag:P Förstår inte att hon tycker det är så kul, hon tycker det är minst lika roligt efter en timme, skrattar konstant:D:D
I torsdags satt hon i gungan och nästan somnade, men så fort man slutade att gunga blev hon ledsen! Haha lillstumpa som inte vill ge upp trots att ögonen inte orkar hålla sig uppe!

Neee ut i solen var det:D
Ha en bra kväll gott folk!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0