Härliga sol:D

Igår skulle jag ju som sagt baka bullar, men inte blev det väl av! Min kära mor lyckades dyka upp och vi satt bara ute och njöt av den varma solen:D
Efter lunch var vädret kanon (iaf utanför min dörr) och vi begav oss ut! Lekte i lekparken med Wilma som fick sällskap av ett par flickor hon brukar leka med på ÖF...Roligt att lite mer folk visar sig i parkerna när solen tittar fram! framåt senare eftermiddagen började det bli lite kallt att sitta mitt ute i öppna parken, för det blåste ju en del igår faktiskt. Så vi begav oss in i trädgården och satt oss i lä mot husväggen:D

Tror inte vi gick innanför dörren förrän klockan närmade sig sju.....så var den dagen över!

Idag då, ser ju vädret lovande ut med=) Kanske hinner med ett bullbak nu på förmiddagen...men om inte så är det ingen katastrof. Sådana sysslor kan ju vänta till de dagar vädret inte vill sig riktigt;P
Sen ska vi nog bege oss ut i vårsolen!

Nu ska jag ringa Wilmas morfar och se om han vill komma över på en morgonkaffe! För vissa är det ju fortfarande morgon;P Haha.

Ha en kanon dag mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0