Heartbreak kid

Ja nu har jag krupit upp i soffan för att kolla på heartbreak kid. visst att det är en film man sett tusen ggr men det gör ju att man inte behöver vara allt för inne i filmen för att hänga med;P
...då kan jag passa på att prata lite med min gubbe och vika lite tvätt samtidigt!

Efter våran lur (ja, jag kunde inte låta bli att slumra till själv), lagade vi tacoköttfärssås...blev kanon ihop med en sallad:D Sen har vi varit ute och pysslat, lekt och gjort rent den gamla vagnen, som ska säljas! Tänkte tvätta upp klädseln åt den nya ägaren...kan ju vara lite trevligt:P

Vad pysslar ni med en lördagkväll?

Kommentarer
Postat av: Towe

Tack :) jag ska läsa först två kurser så jag blir färdig undersköterska! Sen bygga på den utbildningen lite med andr roliga kurser inom

Vården :p

2011-04-10 @ 07:43:23
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Postat av: Klart man ska ha jobb!

Heartbreak kid, klassiker ;)

2011-04-14 @ 18:27:44
URL: http://klartmanskahajobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0