Hemma igen!

Allt var bra med mig och bebisen! Mina värden hade blivit lite bättre:O Så även om jag har ont och världens huvudvärk så mår min kropp bra i grund och botten...
De säger ju att en havandeskapsförgiftning inte går att bota förrän man har förlöst...men jag hade blivit bättre?! Hade ju inte sagt iofs att det VAR en havandeskapsförgiftning, men att jag visade symtom på det...så det är väl något annat som spökar...typ problem med bihålorna som kan ge världens huvudvärk! ajja...skönt att veta att allt är bra!
Svullen kan man ju bli ganksa så rejält mot slutet med:P

Fick iaf en nya tid torsdag nästa vecka...vi får väl se!
tydligen så var 40+5 en väldigt vanlig dag att få barn på och det är ju nästa fredag för mig:P
Samtidigt brukar man säga att andra barnet brukar komma i snitt tre dagar innan första barnets födelsedag, vilket är idag:D Inte högst troligt att bebben får bråttom ut ikväll dock....

Sen är den 9 april en topp under året, den dagen födds det mest barn enligt statistiken genom åren...alltså på våran BF-dag! Lördag....
Hmm...vi får väl se!

Inom ettt par veckor iaf:P

Vi var även en sväng på citygross och handlade:P
Jag som inte skulle anstränga mig....
Men kände att jag var tvungen att fira att jag inte längre behöver vara orolig för en havandeskapsförgiftning...iaf inte för tillfället!

Blev lite små saker, stövlar och sandleksaker åt Wilma, blöjor och en minikratta åt Wilma....som jag glömde framme vid kassan:(
typiskt mig....

Nu ska vi sova lunch, för det känner jag att även jag behöver idag:D Sen ikväll blir det plugg och pizzabak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0