Livet lite lättare:D

Ja, idag har det varit en kanon dag! Lasse kom ju hem idag för att ta hand om Wilma...Imorgon och på fredag erbjöd sig min mamma att vabba, så hon kommer då och hjälper mig med Wilmis:D Vilket betyder att jag inte längre behöver slita på min heeeelt utslitna kropp.

Skön känsla att inte behöva tänka på hur man ska lösa varje dag framöver...Nu kan jag koncentrera mig på att försöka må så bra som möjligt! Min mamma ska verkligen få en stor bukett blommor när allt är över, hon är verkligen en ängel som ställer upp så mkt! Visst det gör man väl för sina barn...men att ta ledigt från jobbet för att komma och ta hand om oss! Hon är verkligen guld värd ♥

Skönt för Lasse med att jag får hjälp under dagarna, så slipper han dra det tunga lasset när han kommer hem och bara koncentrera sig på att umgås med mig och Wilma! :D

Ja livet känns betydligt lättare!

Men nyfikenheten och längtan efter att få träffa våran nya familjemedlem har inte förändrats:P Åååh vad vi längtar efter dig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Visst är det kul å läsa när man vet vem det handlar om!



Ska du få en till liten knodd? Jätte snart om jag har fattat det rätt! Kul, Grattis!



Ta hand om dej och lycka till! Kramar!

2011-04-13 @ 16:17:47
URL: http://emmamikaela.webblogg.se/
Postat av: Erica

Ajdå, va tråkigt.. :S Tycker att det borde gå på vanliga försäkringen eftersom (som du säger) de var ju inte på bilen :S Skumt det där.. Men de har ju sina system de jävlarna! :p



Njae, det är väl inte kanon här.. Förkylningarna avbyter varandra ständigt, har inte varit frisk mer än 3 dagar i streck sen Tuva skolades in.. Har väl inget immunförsvar nu eftersom jag inte har ätit ordentligt sen jag plussade.. Satans illamående helt enkelt!



Tog åt mig lite av ditt ilsk-inlägg eftersom vi inte har hört av oss på ett tag.. :/ Vi har typ ingen kontakt med någon just nu, för vi har ingen energi till sånt.. Hoppas vi kan ses sen när ni har fått er liten :) Vill inte komma och fresta på er nu när det snart är dags :)



Kramar

2011-04-13 @ 23:08:56
URL: http://zingmarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0