LÖRDAG 9/4

Godmorgon:D Eller?
Klockan är tio så det räknas väl näääästan som lunch snart!

Idag är det våran BF-dag....dagen vi alla har väntat på:D Men ingen bebis här än minsann:P
Varken jag eller Lasse hänger läpp för det, den trivs väl så bra inne i min mage! verkar mer som det är alla närstående som har bekymmer....
Konstiga sms och samtal:P
Ingen som frågar direkt ut, men hör av sig om de mest konstiga saker man kan tänka sig!
hihi....
Den ända som frågar är väl min mamma, men hon ska ju faktiskt vara barnvakt åt Wilmis när vi är på sjukan, så det är väl inte så konstigt om hon vill veta om jag har några känningar innan hon drar till jobbet=)

Ajja...nog tjatat om det! Ni kommer nog märka när vi fått vårat knyte, kan lova att jag vill berätta för hela världen!
:D:D

Igår var vi ute ända tills halv åtta då det blev storm och regn ute....vi städade ur bilen och lekte med Wilma i lekparken. Sen blev det lite talang på TV:n...var inga roliga med i "så ska det låta"...
Vid halv elva gav jag upp och bäddade ner mig i sängen med en tidning istället.

Idag då:
Just nu håller Lasse på att städa ur hos deras grodor...jag säger deras för jag är inte inblandad i Wilma och Lasses småkryp till husdjur:P de tycker det är roligt....så då får dem ha det för sig själva:D
Sen får vi se vad dagen har att erbjuda.
Förmodligen blir vi ute en heldel då vädret tillåter, dock lite blåsigt....men om blåsten lugnar ner sig framåt kvällen kanske det blir lite grillning på schemat...vi får se!

Ja dagen är som ni ser ett oskrivet blad, vi får se vad som faller oss in...
Kanske mata lite ankor?
Hmm.....

Ni får ha en trevlig Lördag:D


Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

snart kommer erat lilla knyte :) spännande :D

Jo då ja har återhämtat mej förvånansvärt bra må ja säga, ja har ont i ryggen där dom "satte" edan efter X antal försök fortfarande å de kommer ja nog ha ett tag med tanke på att dom va inne i ryggmärken å rota typ 8 ggr.

Men annarrs e ja pigg tycker ja :) återhämtade mej fortare den här ggn men kanske beror på att Yrlas förlossningen tog längre tid än Noels.



Har ni kommit på namn på undervärket?

2011-04-09 @ 15:05:25
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0