oinspirerande=( (eller hur man nu stavar det)....

Ja så känner jag om bloggen just nu!
Jag har inte ändrat utseende på bloggen sen jag väntade Wilma och sen är jag jättedålig på att ta bilder för att lägga upp och visa=(
När jag väl tar bilder är jag för lat för att lägga in dem i datorn!
Neee...ska ta tag i det här vart efter....kanske i höst:P
Hihi har så mkt annat som känns viktigare just nu, och sen under sommaren vill man ju inte sitta framför datorn och göra en ny design....för det kommer att ta tid!
Har lyckats byta dator sen jag pysslade med sånt sist, inga program till det med andra ord...
Och sen kommer ja gnog inte riktigt ihåg hur man gör:P
så det får vänta:P

I väntan får ni nöja er med mitt envisa skrivande...och någon enstaka bild då och då:D
Nej, sova lunch var det!
bye


Kommentarer
Postat av: Sara- Mamma till Yrla och Noel

hej :D snart dax för dej :P e du nervös?

yrla har lite svårt för noel hon sliter å drar i han men ibland tycker hon om han. hon vart väl lite stäld då hon kom hem efter att vart borta nästan en vecka å lillebror fanns helt plötsligt. men hoppas hon vänjer sej snart!

2011-04-06 @ 15:06:31
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0