omotiverad....

Jag är så omotiverad att plugga för tillfället=( Egentligen har jag en del att ta igen...men min konstanta huvudvärk vill inte ge sig och koncentrationsnivån ligger i botten! Jag hade helt blint räknat med att kunna plugga ända tills jag låg på förlossningen men just nu finns ingen energi till det. Jag läser och läser, men det blir inget skrivet till mina inlämningsuppgifter, det står helt stilla där uppe:P

har pratat med läraren och hon sa att det inte var någon fara. Jag har all tid i världen att ta igen det sen, men känner hur ångesten stiger varje gång jag väljer att vila, kolla på tv:n eller sitta framför datorn...det är tid jag egentligen kunde lägga på att studera, även om det bara blir ett par ord skrivna!

Precis som för tillfället! Jag har ingenting att göra för min kropp är helt slut efter dagen...Jag har bara umgåtts med min älskade dotter, tvättat, lagat mat och städat lite.....med betoning lite! ändå är jag så slut att jag inte orkar ta mig upp från soffan...ett ypperligt tillfälle att plugga ikapp lite, men inte då! jag väljer i stället att sitta framför datorn för att sedan prata lite skit med min älskade sambo.
Sen blir jag för trött...

Ajja nya tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0