genomfrusen.....

Vi har varit ute lääänge....Har lyckats göra snöbollar till Ws stora förtjusning! Härligt väder det varit, men nu är jag genomfrusen eftersom jag inte är bra på att klä mig efter vädret....Ajja inte mej emot, för nu förtjänar vi att krypa upp i soffan en timme och kolla på film tills Lasse kommer hem!

Wilma har varit kanonduktig med pottan idag! JA alltså tills vi gick ut, för inte släpar jag med den på promenad:P

Nehe lite mellanmål till barnen, sen ska vi kolla på Bambi tror jag:D Tjing!

Våran tomt förra vintern! inte lite snö inte....
Då hade man en liten Vidar i magen som sprattlade omkring ♥....Tänk vad tiden går fort!

Kommentarer
Postat av: Stina Holmlund

Hej tjejen!

Allt bra med dig? Va ju sjukt längesen!

kram kram

2011-12-07 @ 15:27:40
URL: http://stinaholmlund.blogspot.com
Postat av: Stina Holmlund

Härligt att höra :)

Jodå det är ok med mig! Kom hem från Gran Canaria för lite mer än en månad sen..Jeppe tröttnade och bad mig åka från ön :/

Tror han har kommit in i en 30 års kris!

Jobbar lite som make up artist för tillfället och försöker komma fram till om jag ska till oslo eller london för att jobba lite :)

Hur gamla är barnen nu? Blir det fler eller ;)?

kram

2011-12-07 @ 17:55:02
URL: http://stinaholmlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0